thressundin

as long as you're still burning bright

fjortonde augusti 2011

Kategori: Allmänt

hej!

Ligger som vanligt i sängen men liite mer trött än vanligt. Det var en helbra kväll igår, precis som vi ville att det skulle vara! Jag och Sofia kom till Filippa vid åtta och sen satt vi alla och väntade på Sophie som blev lite sen. När hon väl kom åt vi en massa nachos och fytusan vad gott det var! Kvällen fortsatte med dans, dricka och massa skratt. Lite senare ringde en kompis och han och två till kom och det blev mer prat och skratt. Sedan kom två till och blabla. Vi blev några stycken som sedan drog till bakfickan och träffade annat folk och efter det gick alla till en kille där vi fortsatte att dricka och skratta. Alltså, en vanlig utekväll.. (med lite twist).

Jag och Sofia skulle nämligen sova hos vår kompis men de gick hem tidigare och vi ville inte väcka dem sen när vi ville hem så istället fick vi sova på ett annat ställe men de försvann senare också och där satt jag, Sofia och Staffan på en iskall stentrapp och snackade i cirkus 1 och ½ timme och under tiden kom även Andreas dit. När klockan närmade sig kvart i fem kom Staffans lillebror och körde hem oss. Jag, Sofia och Andreas hoppade på flaket och satt där, och ja, vi ångrade oss efteråt. När vi släppt av Andreas hoppade vi in i bilen och slocknade sött i min säng båda två!

Idag däremot vaknade vi ganska sent och käkade en stor frukost och la oss i sängen ännu en gång och kikade på ABDC tills hon åkte hem. Jag däremot ligger ju fortfarande kvar i sängen dock.. ;)

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: