thressundin

as long as you're still burning bright

sjunde augusti 2011

Kategori: Allmänt

hej på er!

Nu var det några dagar sedan som jag uppdaterade, och under dessa dagar har det inte hänt så speciellt mycket i mitt liv. I onsdags slappade jag bara hemma, satt inomhus nästan hela dagen förutom en halvtimme som jag orkade mig ut i solen och pressa lite - JAG VAR SLITEN! Jag och pappa åkte ut och fiskade på kvällen och var ute i några timmar, vi fick en varsin abborre. I torsdags hände det heller inte så mycket, slapppade inne på rummet hela dagen och på kvällen åkte jag och fiskade med Sophie och Robin en kort stund.

I fredags hände heller inte så mycket på förmiddagen med under dagen åkte jag, mamma och pappa iväg till karlstad och där inhandlades bara örhängen för min del. Pappa köpte däremot ett verktygsskåp och ett wii, så under hela kvällen (i 4,5h) spelade jag på det och jag blev grym! Sedan, igår.. Då var jag med mamma och Emma till Erikshjälpen där jag köpte en liten väska/clutch för 25:- och sedan in på KappAhl där jag köpte en jätte fin klänning för 100:-, älskar den! Efter det åkte vi till min moster för kalas och där bjöds det på smörgåstårta och gräddtårta, sååå gott. Några timmar senare åkte vi hemmåt och jag gjorde mig iordning för mys med Hanna, Sofia, Sofi och Emma på tuppen. Resten av kvällen får vara osagd.. Blir ju alldeles för långa inlägg alltså..

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: