thressundin

as long as you're still burning bright

sjuttonde augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hellu.

Inte vart på blogghumör på ett bra tag nu och har bara klämt fram massa inlägg, men vad tusan. Får väl bättra mig innan skolan drar igång på MÅNDAG! Usch, det är redan dags för ett andra år på gymnasiet men på något vis är jag genom taggad och vill plugga NU, NU, NU!

Igår var det dags för match och jag var ganska sugen kvällen innan faktiskt, men när jag vaknade upp igår morse kännde jag av en hemsk smärta i halsen och huvudet, kul tänkte jag och knarkade halstabletter fram tills matchsignalen lät. Nämnde jag att jag hade pytte lite feber innan också? Nej det gjorde jag inte och ingen fick veta det heller, jag skulle spela! Matchen gick heldåligt för både mig personligen och för laget, vi förlorade med 3-1, med en liten hjälpande hand från domaren som inte alls var bra.. Sov hela vägen hem och frös som om jag aldrig känt värme förut.

Väl hemma, halv 11, checkade jag tempen och där stog det mycket riktigt att jag hade ännu högre feber och min hals var inte alls på min sida.. Ska aldrig spela match igen om jag känner mig krasslig innan, that's it. Idag har jag förövrigt bara legat i soffan och kollat på gamla filmer, bla Oliver Twist. Nu ska jag ladda ner titanic och förhoppningsvis se den imorgon. GOTT! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: