thressundin

as long as you're still burning bright

tionde augusti 2011 - dagen

Kategori: Allmänt

hej!

Ligger nerstoppad under täcket och lyssnar på überbra musik ifrån NRK mp3, bäst musik-kanalen! Idag var jag som jag skrev tidigare i Karlstad med min syster. Och med mig hem fick jag en svart bh, en vit/röd-randig tröja och ett linne med en text som är en stor favorit, mer om det senare.. Lite häfitgt det där nämligen.

När jag och Emma kom hem så kikade vi lite på film/slappade järnet. Vid halv 5 åkte vi iväg till kusinens flickvän och gullunge för att fika lite och dit kom också min kusins mamma (som egentligen är min kusin..) och min moster. Det blev en massa prat och lite annat skojigt såsom wienerbröd.. :)

Vi hörs lite senare, ska berätta det där lilla häftiga med mitt nya linne! PUss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: