thressundin

as long as you're still burning bright

trettioförsta augusti 2011 - pluggar

Kategori: Allmänt

Hellu!

Har suttit och pluggat ett bra tag nu. Har prickat för tre punkter av nio i Små F (har inte renskrivit dem än dock) och kom på, för ett litet tag sedan, att jag har svenska att göra tills imorgon. Nice. Sitter iallafall med det just nu och det är ganska svårt att inte uppdatera bloggen eller kolla in facebook i dessa lägen, men tänkte att om jag uppdaterar nu så kommer jag inte behöva göra det något mer idag, det vill säga att jag kommer fokusera med på svenskan. Smart va? Jo, jag vet.. Hjärnan bara jobbar i nuläget!

Ska nanna om ett tag, imorgon är det kort dag i skolan som gäller. Ska bara ha svenska i 50 minuter och sedan ska jag ha fotboll (blir dock till Kenneth och gym för mig) och sedan slutar jag. Asnice! Åker hem med bussen som går en halvtimme efter fotbollens slut och sedan har jag hela dagen på mig att bara slappa och greja med alla läxor som skall in. Heh, fytusan vilken pluggis jag är!

Vi hörs imorgon, jag menar.. Datorn kommer ju vara på?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: