thressundin

as long as you're still burning bright

trettioförsta augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Halvligger i sängen och ska alldeles strax börja med en uppgift som vi fick istället för att ha lektion imorgon, skönt kan många tycka.. Men ack vad svårt det verkar vara! Får väl se hur det går med detta. Ville iallafall kika in här och skriva lite, behövs för att orka med allt annat.

Idag har jag förövrigt varit i skolan och gjort lite olika saker samt varit på umottagningen, den nya butiken SODA och Apoteket. Innan dess tog jag och Sofie oss en välförtjänt lunch på thaivagen i stan och det vart gott, men har ändå åte så mycket godare kycklingspett med jordnötssås, så nästa gång får det nog bli vårrullar som första gången jag käkade där. Mums!

Äh, bäst att jag börjar här nu så att jag slipper göra så mycket imorgon.. Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: