thressundin

as long as you're still burning bright

artonde juli 2011 - fem inlägg..?

Kategori: Allmänt

Hej!

Är ni trötta på mig nu? Ska nämligen ge mig efter detta inlägget. Ni förstår, jag har haft en massa
bloggtillfällen idag då jag inte har gjort någonting alls och jag tog därför tillfällena i akt och detta
ledde till det ena och det andra (att det kom upp 5 inlägg).

Något annat som inte kom upp var de två dragen till pappas spö som jag använde när jag och Sophie
var ute och fiskade nyss. Vi åkte ut 10 och kom hem nu cirkus kvart i tolv. Nice? OUI! Något mindre
nice är ju somsagt dragen som blev borta. Inte nappade det för mig heller, Sophie fick dock en liten
gädda på sitt andra kast och sedan på hennes sista gick linan av och hennes absoluta favorit drag flöt
glatt vidare i vattnet med tanken "nu är jag fri"! Haha, sicket taskigt drag..

När vi gav upp i ett hav av sorger så traskade vi mot den större vägen för att bli upphämtade av
Larsa och dimman låg ganska tät, då berättade Sophie om en skräckis och båda skrämde upp varandra
tack vare det. Men senare kom bilen och nu sitter jag här hemma på mitt varma och mysiga rum.
Det enda som är kvar att göra idag är att se på Life as we know it.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: