thressundin

as long as you're still burning bright

artonde juli 2011 - Pippi på de sju haven

Kategori: Allmänt

I förrgår laddade jag ju ner unstoppable, som var färdigladdad igår och jag kikade
på den igår och den får fem tummar upp. Den var bra och man kunde tillochmed gråta
till den? Hade faktist inte trott det.. Ett tips till er filmsugna iallafall!

Idag ska jag däremot få lite nostalgi i mig och ska därför se på Pippi på de sju haven
i bra bild och ljud (har en gammal vhs som är lite ringrostig nu va..) så den laddade
jag ner sent igår kväll. Älskar förövrigt Pippi-filmerna och just denna är en stor favorit!

Vill förövrigt ha fler tips på filmer, så finns det någon godhjärtad själ där ute i bloggosfären
får denne gärna tipsa mig om något sevärt. Inte massa komedier, är inte ett sååå stort
fan utav dom. Däremot gillar jag skräck/thrillers och lite mer kärlek och sånt. :)

Puss!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Life as we know it! Riktig bra komedi/kärleksfilm :)

    2011-07-18 | 18:32:06
  • Anonym säger:

    the last song

    dear john

    just go with it

    life as we know it

    a walk to remember

    grown ups

    2011-07-18 | 19:10:41

Kommentera inlägget här: