thressundin

as long as you're still burning bright

åttonde juli 2011

Kategori: Bilder 2011


Min vovve och jag.

Sitter i sängen och kikar på crimindal minds, är inte det minsta trött men
har inget att göra.. Pizzan var iallafall god förut, och jordgubbarna som
jag stoppade i mig efter likaså.

Jag och mamma har bestämt oss för att åka till IKEA imorgon, eller jag
har bestämt mig (mamma åker gärna dit). Vi skall se om vi kan få med
en byrå, två nattlampor och kanske lite småplock till mitt rum. Kan bli
intressant när det bara är vi två som åker, alltså bestämmer jag.. :) På
kvällen kommer jag åka till Åmål med Sophie, Filippa och Andreas. Det
är bluesfestival där i några dagar nu och vi valde att invadera allt imorn!
Kommer bli awesome förhoppningsvis, mindre awesome är att jag ska
sitta i kyrkan dagen efter, men vad tusan.. :)

Ska gå ner och ta mig lite vatten och borsta tänderna sedan försöka sova
i denna tropiska hetta som invaderat mitt rum, svettas som en gris!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: