thressundin

as long as you're still burning bright

femte juli 2011

Kategori: Allmänt

hej!

Det var ett tag sedan och jag har varit ganska upptagen men ändå inte.
I helgen var jag till kusten och närmare bestämt Ramsviks camping med
Hanna och Joakim. Vi tältade och hade det hur kul som helst flera de tre
dagarna vi var där. Vi hade så kul så att vi tillochmed bestämt oss för att
göra något liknande nästa år. :)

Igår gjorde jag inget större märkvärdigt än att klippa lugg igen och idag
slappade jag på förmiddagen och sedan åkte jag till stan och fikade med
Sofie och sedan tog vi en promenad hem och efter det kom hon och hämtade
mig så moppade vi ut till sandbacken och jag badade. Det var så skönt
i vattnet!

Kikar på en thriller just nu, FROZEN heter den så vi får höras kanske imorn
eller något. Till Söndagen åker jag ju till Skåne så det blir ballt och väldigt
svårt att uppdatera..

Puss!

Kommentarer

  • soooooofie säger:

    jätte skönt i vattnet vaaaaaaaaaa

    2011-07-09 | 14:34:15

Kommentera inlägget här: