thressundin

as long as you're still burning bright

nittonde juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag fyllde min lilla vovvsing sex hela år och det har vi självklart firat med
tårta. Hon blev lycklig, jag lovar. Dessverre hade ingen hunnit köpa paket
så det får bli imorgon antar jag. Idag har jag också bara slappat gärnet och
taggat inför kvällen. Jag och Sophi joggade nämligen hela vägen ut till Duse
och tillbaka. Innan vi sprang tillbaka kollade vi dock på vår fina Hanna som
sjöng och Joakim som spelade. Leif "Loket" Karlsson (heter han så?) ifrån
Bingo Lotto var även där och sjöng han med, dock inte lika bra.. ;)

Jag har precis kommit ur duschen samt åte två äggmackor och ska nu lägga
mig tillrätta här i sängen. Anledningen till att jag inte bloggat lika mycket idag
som igår kan ni läsa ovan! Imorgon ska antagligen jag och mamma gå ut och
äta lunch på stenhusmagasinet, mysigt sååå! Sedan vet jag inte riktigt vad som
kommer hända, den som väntar får se..

Det märks om jag hörs av mig imorgon, annars... TODELOO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: