thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoandra juli 2011

Kategori: Allmänt

hej på er!

Nu vart det ett litet mellanrum sen det dök upp uppdateringar så nu, precis innan
jag ska se dom tre sista avsnitten av season 1 av Buffy så tänkte jag att jag lika
gärna kan skriva några korta ord till er.

Idag har jag slappat hela dagen samt varit på kalas sedan 5, kom hem för cirkus
30minuter sedan och har nu placerat mig i sängen, ska nämligen upp på "lagdag"
imorgon och jag ver verkligen inte vad som kommer ske alltså.. Kommer säkert
bli en jädrans massa springa och en jädrans lite gående. Haha!

Igår träffade jag lite kompisar och vi slappade på en pizzeria med lite gottit och
snackade om olika saker som hänt under cirkus tre veckor. Asnice och kom hem
runt halv tolv och slocknade genast i sängen då!

Nu ska jag somsagt se klart dom tre sista avsnitten och sedan sova. Upp tidigt vart
de som stog på planeringen imorgon..


PUss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är buffy bra?? var laddade du ner första säsongen? länka sidan!!:)

    2011-07-23 | 00:46:58

Kommentera inlägget här: