thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoåttonde juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Lite sent på dagen att uppdatera nu kanske, men vad tusan.. Uppdaterar gör jag ju iallafall!
Det är inte illa pinkat för att vara jag, tro mig. Ligger i sängen och lyssnar på lite musik, försöker
tagga så gott det går inför morgondagen. Det är nämligen ända dagen jag skall ut nu under
dagarna då torgfesten är här.

Igår var några utav tjejerna här och vi köpte hem pizza och satt ute på verandan och mös i
solskenet som var och spelade lite kubb. Lite senare följde vi Sophie och Filippa hem och tog
oss därför en sväng igenom staden med Milla (som var jätte trött). Det var ganska så mycket
folk ute men pga Milla så fick vi gå hem på en gång och inte stanna någonstans. Vart hemma
runt halv 1 kanske och vid ett åkte Sofia hem och jag och Hannisen bäddade ner oss i min
säng och slocknade ganska så fort.

Imorse blev det en ordentlig frukost och sedan städade jag ungefär hela dagen när Hanna åkt
hem alltså. Dammsög hela nedervåningen, plockade bort mina saker samt städade inne på
lilla toan (slängde en massa dret). När mamma och pappa kom hem ifrån Karlskrona förut blev
de jätte glada. Det känns bra att man gjort liiite nytta nu när de vart borta!

Nu ska jag slagga, imorgon fyller pappa år och jag och mamma ska ner på stan för att hitta
något fint till honom.. Får se hur det går!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: