thressundin

as long as you're still burning bright

tjugofemte juli 2011 - trött

Kategori: Allmänt

Hej.

Sitter och är aptrött, så trött att jag tillochmed inte orkar sudda bort "sitter" och låter
er tro att det är det jag gör, när jag i själva verket ligger ner. Japp, livet är inte lätt
för en tjej som mig..

Ska jag vara hundra procent ärlig så har jag bara legat i sängen idag, ätit kakor och
druckit juice. Förutom att jag har ätit mat också förstås. Men annars inget annat än
jag, sängen och Buffy alltså! Det är ganska sjukt, har sett klart nästan tio avsnitt ur
säsong 2 (det är 22st) bara idag. och ja, what to say.. Jag tappade självklart bort
räkningen så det kanske bara är 5-6 som blivit kollade på, inte vet jag.. Det märks
imorgon/någon annan dag när jag väljer att slå på dvdn igen.

Vi får höras imorgon igen, det dyker antagligen upp några förinställda inlägg eftersom
att jag kommer ha lite att göra imorgon, ska bland annat iväg och spela lite fotboll vid
fem i Västra Ämtervik och under dagen kommer jag bara förbereda mig inför den..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: