thressundin

as long as you're still burning bright

tjugofjärde juli 2011

Kategori: Allmänt



Hej!

Inget åskväder inatt som tur var, isället satt jag uppe och var helt inne i ett
spel på mobilen och märkte att klockan var halv tre när en kompis skrev till
mig på facebook. Attans att jag alltid ska somna så sent..

Kom upp ganska tidigt idag ändå och låg bara i soffan och slappade loss. Eller
ska jag vara helt ärlig så minns jag inte vad jag gjorde imorse..? Men antagligen
så slappade jag loss som jag skrev. Har även grejat lite i rummet idag. Pappa
målade väggen och skruvade ihop dom sista lådorna till byrån. Jag har typ slängt
gamla underkläder och packat in alla tröjor i byrån. Ser ganska så okej ut. Snart
kan jag äntligen kalla mitt rum klart, men först lite dekorationer, speglar och
en massa andra saker.. Detta kommer ta tid! Ikväll väntas iallafall tacos och
jag är mer än hungrig, MAT NU TACK.

massa kärlek till alla drabbade i Norge, allting är så ofattbart. Tänder ljus för
alla som mist nära och kära och för alla de som omkom. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: