thressundin

as long as you're still burning bright

tjugonde juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Kolla vem som bloggat tre dagar i rad, JO JAG! Fick även till ett pytte bra rim där
också, hur grym är jag..? Ganka grym om jag får säga det själv. :) Idag har jag
gjort hyffsat mycket för att vara mig på ett sommarlov..

Började dagen med att halvsova och säga till mamma att jag inte ville med till
stan, det ångrade jag senare när hon åkt eftersom vi bestämt att vi skulle käka
lunch efter att hon klippt sig, så hon kom och hämtade mig runt halv 1 och vi åkte
till stenhusmagasinet och tog en varsin dagens. Sedan åkte vi raka vägen hem
där jag hamnade i soffan och hon ute på altanen.

Efter ett litet tag hamnade även jag där ute och det vart väl ganska skönt att
sitta i solen som täcktes av massa moln, men ändå, det var varmt och inte sådär
grått som det brukar bli när molnen är ivägen.. Jag sprang även runt på gräset
med Milla och busade med henne: slängde ben - tog ben - slängde ben osv osv.
När pappa kom hem efter ett tag så åkte vi till Team Sportia och hämtade upp
min domartröja som hade kommit, fast innan vi hittade den letade vi igenom hela
lagret med några som jobbade där. Klockan som jag även beställt hade inte kommit
än så den får jag väl vänta på.. Höhö! Sedan stack vi även in på den nya butiken
fixer där vi hittade ett nytt fiskespö och lite drag och sådant. Sen hemmåt där vi
grillade underbart kött och åt god sallad till osv.

Nu ligger jag i sängen och ska kika på Buffy och vampyrerna och ska se va länge
det kan ta tills jag blir lika beroende som alla andra.. Hah!

puss

Kommentarer

  • Fatma - Fatmas.blogg.se säger:

    Vinnaren av bloggdesignen är nu utlottad!

    2011-07-22 | 21:34:06
    Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: