thressundin

as long as you're still burning bright

elfte juni 2011

Kategori: Allmänt

Hej.

Ligger i sängen och slappar. Gick upp ganska tidigt idag för att vara pigg på
att döma match klockan 2. För en halvtimme sedan ringer tränaren och säger
att matchen är inställd.. Så jag gick alltså tillbaka till min säng och tänker ligga
här tills vi skall på kalas klockan 4.

Igårkväll var jag hos min kompis Sofie med henne och Matilda. Vi käkade upp
ett kilo räkor, två vitlöksbröd, en kartong jordgubbar och glass och en massa
gurka, paprika och morot med dipp. Vi var ganska smällfeta när vi gick därifrån
sen, men ack så gott det var! Vi hade iallafall en genomtrevlig kväll och jag
slocknade såfort jag kom hem vid 11.. ;)

Vi hörs nog senare när jag kommit hem, om det inte börjar åska..? Ah, det
märks väl.

Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: