thressundin

as long as you're still burning bright

femte juni 2011

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Sitter i soffan och tänkte göra några skolarbeten så jag slipper göra så mycket nu de sista
dagarna i skolan. Var ute jämt nyss och fikade men jag har blivit så bekväm av värmen som
vart sen i tisdags och nu blåser det ganska kallt så gick in så fort kakorna var uppätna.. hah!

Igår var jag, Hanna och Joakim iväg till Duse för lite grillmys. Vi kom ut runt halv åtta och
sedan funkade inte grillen vi hade med oss så Joakim åkte och köpte en ny och så funkade
den och vi grillade ett tag och sedan åt vi. Det var väldigt lugnt där igårkväll måste jag säga,
knappt några folk alls förutom en snubbe och en hund, och sen inte för att glömma fjortis-
festen som var några berg bort.. Vi fick även för oss att tälta på campingen men det fanns
inga platser så vi åkte bort till sandbacken och tänkte slå upp tältet där men icke, det var
alldeles för mörkt! Så istället gjorde vi det lite mysigt i bilen och sov där. Okej, en timme
går knappast att säga att man sov, vi låg vakna och skrattade och bara var allmänt övertrötta!

När klockan tickade mot 5 så packade vi ihop allt och åkte hem, vi orkade helt enkelt inte med
varandra mer.. Haha, nej då! Vi var så trötta men kunde inte under några omständigheter sova
i bilen liksom.. Så hemma klampade jag in ganska tidigt imorse och la mig direkt i min stora
sköna säng och sov enda tills två när det var dags för mat. Så man kan kort och gott säga att
jag har varit vaken i cirkus 3h och är aptrött..

Plugga var det ja... Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: