thressundin

as long as you're still burning bright

femtonde juni 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Blev lite paus där på några dagar, inget jag hade planerat dock. Orkade helt
enkelt inte att starta datorn. Har bara slappat i soffan hela dagarna samt spelat
match i förrgår (gick rent åt helvete.) och kikat fotboll med Sophie och våra
två jätte fina vovvar Milla (min) och Freja (hennes). När matchen var slut gick
vi och drog en pizza på dilans och sedan en kort promenad till mc donalds där
vi avslutade kvällen med en dubble tasty shake choklad.

Idag skall jag bara slappa och kurera mig själv tills klockan slår fyra, då drar
jag till staden med Sofie och Hanna för att införskaffa lite saker som vi skall
hänga på våra fina vänner imorgon när dom tar grundenten. :) Sedan skall vi
också se studenterna som går på balen ikväll, kommer nog vara lika fint som
alla andra år. Kanske dyker upp en bild eller två här, vem vet..

Vi hörs kanske senare, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: