thressundin

as long as you're still burning bright

nionde juni 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Ligger nerbäddad i min sköna säng just nu, har äntligen fått sommarlov och
det känns helt underbart! Stornjöt imorse när jag stängde av larmet.. haha!
Det blixtrade och mullrade himla mycket imorse med, skakade i hela skolan,
lääääskigt! Efter lite prat, fika och sådant med klassen lyssnade vi på lite låtar
i aulan och sedan slutade vi för terminen!

Det regnade när vi gick till stationen och det småregnade i Säffle när vi kom
fram men det gjorde inte mig och Sofie något, utan vi traskade till KappAhl
och där hittade jag en vit skjorta i transparent tyg på barnavdelningen så den
fick följa med mig hem. När jag gått hela vägen hem slocknade jag i soffan.

För ett tag sedan kom jag hem ifrån tegner, jag och min syste följde med våra
två småkusiner till en klassfest de hade. Vi grillade och sparkade boll osv. Det
var ganska ok om man bortser från regnet som öste ner.

Ska hämta popcorn nu och sedan kika på en film och sova. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: