thressundin

as long as you're still burning bright

sjunde juni 2011 - klar!

Kategori: Allmänt

Hej igen!

Åh, äntligen är jag klar med bok-&filmanalysen... Har slete som ett djur med den
ända sen igår kväll och nu är allt skickat till min lärare och det är bara för mig att
hoppas på ett bra betyg. Inget jag kan förvänta mig dock, att slänga ihop en analys
på två dagar är väl kanske inte det smartaste..? Äsch!

Måste ta kort på mitt hus också, men har noll ork just nu och det känns som att
jag får offra mig och gå upp några timmar tidigare imorgon istället och göra det..
Kanske kan offra mig och typ göra iordning all text i powerpointen och sedan lägga
in alla bilder imorgon? Så får det nog bli. Smart tjej här vaaa!

Sedan har jag ju drömresan, men den får jag göra på de två långa lektionerna vi
har imorgon, orkar inte greja med det här hemma.. Hittar ändå inte det jag vill ha!

Skall greja lite med pp nu och sedan gå och lägga mig. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: