thressundin

as long as you're still burning bright

tjugofemte juni 2011

Kategori: Bilder 2011


krulltott i London

Hej!

Hade ni en bra midsommar? Min blev somsagt inte planerad så jag följde
med min syster till min kusin och firade med deras kompisar. Det bjöds på
god mat, god dricka och glatt humör! Vi sjöng och pratade ganska mycket
och det var bra stämning hela kvällen. Vid ett fick vi skjuts hem, alla var
trötta efter att ha hållt på sen klockan sju..

Idag har jag bara slappat i sängen, det har varit riktigt skönt måste jag
säga. Laddar ner lite musik just nu och sedan ska jag ta mig en tur på vårt
löpband, rusta upp kondisen lite så att jag orkar göra detta några gånger
nu under uppehållet på tre veckor.. Hah! Återstår att se..

Vi hörs kanske lite senare eller imorgon.

puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: