thressundin

as long as you're still burning bright

fjortonde november 2011 - idrott och hälsa A

Kategori: Allmänt

Hej!

Har sammanfattat hela 10 (är på elfte nu) sidor av häftet på 22 sidor. Känns himla kul att detta provet kan vara ganska avgörande om jag ska få högre prov i idrott eller inte. Åh, får faktiskt skärpa mig med det där nu om jag någonsin ska få det där MVGt jag velat haft sen sjuan men som jag aldrig fick trots mitt slit. Heltråkigt!

Är inne på delen ERGONOMI just nu, och om jag säger såhär.. Jag vet helt och hållet vad ergonomi betyder och är, men jag tar inte så stor nytta av det. Jag sitter helst ihopkrupen i en konstig ställning och skriver, jag skiter fullständigt i att byta ställning ofta och ta sk. micropauser osv. Ja, jag är lat. Och nej, det är inte det att jag inte vill vara ergonomisk.. Utan jag orkar inte. Att sitta rak i ryggen, med fötterna nere på golvet och skriva avslappnat osv, det passar inte mig. Det där med att sitta rak i ryggen har aldrig fallit mig in då jag får fruktansvärt ont på en gång, jag får liksom anstränga mig och det är varken ergonomiskt eller bekvämt enligt mig!

Nu ska jag tyvärr återgå till mitt häfte och min lilla penna och skriva det sista inom ergonomi, sedan ska jag hoppa i säng för imorgon är det skola igen. TRÅKIGT!

Men vad tusan, efter studenten kommer jag längta tillbaks.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: