thressundin

as long as you're still burning bright

sextonde november 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Sitter i sängen och har precis startat datorn för att ta tag i min muntliga redovisning som ska in imorgon, jo jag vet att jag är ute i mycket bra tid.. Nej, men jag har helt enkelt togit för mycket vatten (läxor) över huvudet och just detta har jag halkat efter med. Kikade dock igenom hela häftet nyss och hittade en liten serie som verkade lätt att relatera till, så bara för min del att börja skriva nu. Det ska nog gå bra.. :)

Förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag. När jag kom hem kikade jag på tv och åt tillsamans med mammi som vart sjuk idag. Sedan slocknade jag under andra pausen av grey's och vaknade någon timme senare ganska genomtrött. Gick och gjorde pizza till lilla familjen (jag, mammi och pappi). Och så kikade vi lite på färjestad och arga snickaren. Woho.

Nej, inget bloggande mer idag. Vi hörs nog imorgon.. Har inte så mycket mer att göra då än att skriva en engelska uppsats. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: