thressundin

as long as you're still burning bright

sjuttonde november 2011

Kategori: Allmänt

Hellu!

Har nyss skrivit klart en engelska uppsats som skall vara inne senast imorgon. Den är ivägskickad till min syster som får läsa igenom och rätta om något är fel. Vill försöka ha en så felfri text som möjligt för att ha chans till så bra betyg som möjligt. Skrev om mammi och om allt hon har gått igenom på bara några år.. Hemskt egentligen.

Texten skulle nämligen handla om my every day hero och det var vad jag fick ihop. Tänkte skriva om min bästa vän Hannis först, men så kom jag på att mamma är ju en riktig kämpe alltså. Min hjälte. ♥

Ska väl strax hoppa i säng, bara skriva ut detta först och så. Imorgon är det antagligen bara en lektion i skolan, kul? Nej. Men får dra sig dit ändå, jag och Fanny har endel att göra i vår uppgift alltså.. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: