thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoandra november 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Sitter vid köksbordet och försöker få iordning en hyffsat bra svenska redovisning som vi skall ha imorgon, vet inte riktigt om jag tycker att det går bra eller dålig. Har velat fram och tillbaka om vad jag ska prata om, men med lite hjälp utav mammi så har jag äntligen hittat en text och en bild som går ihop ganska bra.

Ska strax skriva på själva redovisningen, men kände för en liten paus för att tömma skallen på PMet som tog längst tid någonsin att skriva, och få in lite ny plats i huvudet för en fem minuters muntlig redovisning.. Kan inte vara så svårt, eller?

Förövrigt så misslyckades jag totalt på provet jag hade imorse i samhällskunskap, alltså.. Det var jätte svårt. Allt stog still i huvudet och det gick inte ens att tvinga fram något litet. Får helt enkelt förbereda mig på omprov snarast, inget mig emot.

Vi hörs nog imorgon igen, har lite skoluppgifter som ska göras då också, men förutom det så ska jag och pappa till körskolan för att köpa massa teoriböcker och så. Och efter det ska jag till skogshyddan för att hämta upp lite domararvode som glömts och sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Hehe..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: