thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoåttonde november 2011

Kategori: Allmänt

Hej finisar!

Klockan är så mycket som tjugo över nio i skrivande stund och jag är hur trött som helst! Har varit så nästintill hela dagen. Hade prov imorse, tredje lektionen, så jag tänkte att jag läser på lite påvägen till skolan.. Hann läsa ca 2 sidor av 7 innan jag somnade och vaknade upp framme vid skolan, inte precis så som jag tänkt mig. Men med två lektioner inställda fick jag gott om tid att förbereda mig och provet gick nog bra. :)

Åkte hem efter skolan och slappade i någon timme tills jag fick skjuts av pappi till i-center. Där mötte jag upp tvillingarna och jag fick klart min första pärm av 6st. I-center är körskolan som jag är inskriven på här i Säffle, är ju dags nu.. ;) Det tog bannemig 1h och 30min att göra klart den där nedrans pärmen, så jag bestämde mig för att vara lite mer påläst inför nästa pärm, sagt och gjort: när jag kom hem vid halv sju satte jag och läste det som skulle komma med i pärm två.. Duktig tjej!

Får se vad jag gör för något imorgon, borde egentligen greja med småföretagande B som ska redovisas i slutet av veckan, men varken jag eller Fanny förstår resultat- och likviditetsbudgeterna.. Jobbigt! Så jag kanske tar mig en tur till körskolan och börjar med pärm två, får se.. Men skulle vara skönt att sätta igång med det där. Hehe!

Ska iallafall hoppa i säng nu, det var faktiskt det jag ville komma till från första början.. Alltså att jag var trött, och ville sova. ´Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: