thressundin

as long as you're still burning bright

tjugosjunde november 2011

Kategori: Bilder 2011


jag och min fina syster.

Hellu!

Idag har det varit en händelserik och jävlig kall dag. Vaknade upp flera gånger imorse av att det blåste och regnade storm ute, det enda jag tänkte på var att jag inte ville ut på stan för att kika på luciakandidaterna. Men ju mer klockan tickade ju bättre väder blev det.

Regnet slutade och när jag väl var hemma käkades det lite mat och sen åkte jag, mamma och pappa till torget för att se min syster och de andra kandidaterna. De blev lite utfrågade och fick presentera sig själva lite kort. Det bjöds på glögg och pepparkakor också, sjukt gott! Har förövrigt världens finaste syster alltså. ♥

Var tyvärr tvungen att dra mig hemåt efter torget, så jag missade skönsången på bibloteket de hade efteråt. Istället satt jag och dunkade huvudet i köksbordet och var sur på mig själv som glömt anteckningsblocket i skolan och har naturkunskapsprovet imorgon.. Smart? Nej. På något vis så fick jag med mig allt som ska vara med på provet i min sammanfattning trots min glömskhet och nu sitter jag här framför tvn för att ta en liten paus, det tar på fingrarna att skriva så mycket som jag gör inför ett prov.. Hehe!

Hörs kanske senare.. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: