thressundin

as long as you're still burning bright

tjugotredje november 2011

Kategori: Allmänt


Vit nokia E6 som lånemobil..

Hejsan!

Sitter i soffan med administrationsboken under näsan, tänkte göra lite uppgifter i den kursen. Får väl även testa det här med likviditetsbudget igen, skoj? -Nej, men behövligt. Skoldagen vart lite småjobbig idag, huvudvärk så att det dånade i huvudet, kallt och bara förjävligt. Till och med en hungrande mage, inte kul.

Pappa hämtade upp mig på stationen vid 4 och vi åkte till skogshyddan för att hämta ut domararvode och sedan stack vi vidare till körskolan där det inhandlades teoriböcker och jag skrev äntligen in mig! Jädrigt skönt. Vi tog oss en tur till min kusins jobb också och där lämnade jag min lilla iphonis och fick med mig en vit nokia E6 hem. Får vänta ett tag nu..

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: