thressundin

as long as you're still burning bright

artonde oktober 2011 - på min vanliga plats

Kategori: Bilder 2011



sitter på min vanliga plats och med datorn i knät, den funkar lika bra som en filt i detta läge då jag är lite frösen trots en varmdusch på minst en halvtimme, ajdå. Var iallafall på testträning med FF förut, och det var kul. Tror att det kan bli bra detta, men får testa dom resterande 5 träningarna också, nästa är på torsdag!

ska skriva lite på den här svenska-redovisningen som vi skall ha muntligt imorn, får se hur det går.. Lite information bör jag väl hitta, eller? Hehe..

'vi hörs väl imorgon antar jag, antingen genom min lille iphonis eller genom datorn.. Får se vad som hinns med, ganska mycket saker att göra imorgon också förstår ni!

Puss sålänge. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: