thressundin

as long as you're still burning bright

artonde oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hellu!

Sitter i min sköna säng med min gosiga filt och värmer mig. Hade tänkt greja lite med en uppgift som vi ska framföra imorgon, tyvärr så kommer facebook och blogg före detta, attans!  Nåja, om lite mer än en timme börjar träningen med Säffle FF som jag och några andra tjejer ur laget ska testa på, det ska bli intressant. Hon som skall träna har vi haft några gånger förut, hon är duktig, så det skall nog gå bra. :)

Idag på skolan vart det slappt värre, så slappt att jag var hungrig hela dagen och att jag nästan somnade påvägen hem. Hade samhällskunskap där jag redovisade muntligt, fotboll där vi hade teori och sen praktisk marknadsföring där vi grejade med vår marknadsplan och tillsist idrott där vi åkte skridskor, och det gick bra! Helskönt med tanke på att jag vill att foten skall vara okej under träningen ikväll.

Får avsluta här, skriver kanske något mer ikväll om det hinns. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: