thressundin

as long as you're still burning bright

sjuttonde oktober 2011 - hemma igen

Kategori: Allmänt

Sådär! Nu sitter jag i sängen och skall skriva lite på en redovisning som skulle vart klar för ett bra tag sedan, som var klar men som tydligen inte var tillräcklig.. Nåja, det är inte sååå mycket som jag behöver skriva till..

Spelarmötet gick väl sådär, vart ganska mycket gnabb och jag blir bara trött av att skriva om det. Så istället skriver vi något roligt: JAG FICK VG PÅ MATTEPROVET! Är väldigt stolt skall jag säga er, det var första gången på länge vill jag lova. Får bara hoppas på minst lika bra betyg på små f som jag gjorde i torsdags och naturkunskapen som jag gjorde idag, då blir jag nämligen mäkta glad. :)

Ska fortsätta här, vi hörs om någon dag. Nu funkar ju iallafall internet (alltså wi-fi) igen och jag känner mig genast mycket friare. ^^

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: