thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoförsta oktober 2011

Kategori: Bilder 2011


bild från i somras då jag fick fixa käket det första vi gjorde när vi kom
fram till Ramsvik. Steks bacon för fulla muggar!

Hej på er!

Har nyss kommit till min favorit plats; sängen. Kikar på grey's anatomy och har tänkt att göra lite på en uppgift som ska in i veckan, känns inte som att jag kommer bli klar med den på lektionerna som återstår så kan lika gärna göra lite här hemma när jag ändå inte har något annat för mig.

Är ganska genomglad med, fick MVG på småföretagandet, 78/80 närmare bestämt, högst i klassen. Ja, ibland får man faktist skryta om man blir piggare av det och det blir jag faktist. Inte vart såhär positiv till plugg på länge. Vill bara ha mer och mer typ! Haha.

Hörs senare antar jag, ska greja lite här somsagt. Puss!

Kommentarer

  • Nathalié - Nya tävlingar varje vecka fram till Jul! säger:

    Hej hej, hoppas allt är bra? :).



    Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



    Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



    Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



    Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



    Ha det gott,

    Kram Nathalié

    2011-10-21 | 22:11:17
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
  • Denise Holmsten♥ säger:

    GOTT! :) hoppas du får en super bra lördags kväll! puss

    2011-10-22 | 23:52:28
    Bloggadress: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: