thressundin

as long as you're still burning bright

tjugotredje oktober 2011

Kategori: Bilder 2011


but I think you should know this

Hej! ♥

Vaknade för ca en timme sedan, sent jag vet. Men sover så fruktansvärt dåligt nuförtiden, vet inte varför.. Igår eftermiddag/kväll åkte jag och Hannisen till Åmål och till min systers jobb för att bowla lite. 4a serier blev det och sedan beställde vi lite käk, en kebabtallrik (asgod!) för mig och en cheesburgare för henne. Efter mat och massa snack så gick vi återigen till bowlingen där vi satt vid receptionen/baren och pratade med min syster och kollade på de andra när de spelade. Efter ett tag kom suget igen så vi gick och körde två serier till, jag vann! :) När klockan började sig närma halv 10 kom Hannisens pappa och hämtade oss och vi åkte hem till kära Säfföl.

Hemma i Säfföl köpte vi på oss flera energidrycker och satt framför datorn och sjöng och hade det ganska så skoj. Vid typ halv 2 började jag traska hemåt och var sedan hemma i min säng vid kvart över tre. Slocknade ganska snabbt faktiskt! ;) hah.

Idag skall jag bara plugga lite granna och senare ikväll ska jag iväg på ännu ett möte ang. fotbollen, inte så vidare kul men det är väl ett måste antar jag.

Se you later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: