thressundin

as long as you're still burning bright

trettioförsta oktober 2011

Kategori: Allmänt

Trollevippen hittades idag, levande som tur var. Inte gråtit såhär mycket på hur länge som helst. Min fina prins hade gått på upptäcksfärd i ett rör som stack ut ur marken och sen inte hittat ut. Jag och pappa ropade och tyckte oss höra jamande och fortsatte med att ropa. Vi fick tag på kommunen som är här och arbetar och fick öppna ett brunnslock. Där ropade och lockade vi ännu mer. I ca en halvtimme. Vi tyckte oss höra ljud men tillsist trodde vi att vi inbillade oss och pappa gick och pratade med grannen. Mamma och jag satt kvar och ropade, tillsist hörde vi ett ordentligt "mjaou" och jag var nära att ramla ner i hålet. Vi lockade och ropade i ca 15-20 minuter till och till sist kom min prins lilla ansikte fram ut ett rör och pappa fick upp honom.

Snacka om att jag är lättad. Mina kissar ska få vara inomhus imorgon.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejhej! :)



    Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



    Kika gärna in om du vill vara med :).

    Tävlingsinlägget hittar du här:

    http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



    Kramar Bea :) !

    2011-11-01 | 15:44:28

Kommentera inlägget här: