thressundin

as long as you're still burning bright

nittonde september 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev här, inte bra.. Inte bra överhuvudtaget! Nåja, i'm back for at least one day.. ;) Sitter förtillfället och ska försöka få tag på en klasskompis och diskutera en skoluppgift och sedan ska jag räkna lite matte (har börjat komma in i det där igen..) och lite sammhällskunskap! Väntar också på min frisör som kommer om cirkus trettio minuter, förhoppningsvis. Då blir det på med luggen igen och bort med allt slitet, skönt!

Det har faktist inte hänt så jätte mycket under den här veckan som jag inte uppdaterat här, mest skola och fotbollsträningar. I helgen träffade jag hanna på lördagen och pratade om allt och inget, på lördagen dömde jag fotboll och hade spakväll med hanna och sophie och igår gjorde jag inget mer än att spela fotboll och lata mig i soffan. :)

Vi får höras snart, ska fortsätta här! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: