thressundin

as long as you're still burning bright

tjugoandra september 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Sitter i sängen och filar på oliksa saker, bland annat mina naglar.. (dom ser hemska ut!). Idag var det första provet för terminen och det gick lite som det gick. Hoppas innerligt på att det gick bra förstås, men ett G ska jag nog kunna få..

Ska ta mig lite mat nu, inte åte sen lunchen på skolan och det var några timmar sedan nu. Imorgon är det förövrigt marten och jag skall ut med mina brudar, kommer bli helt jävla awesome! Hah, hemskt vad jag babblar ju. Ska fortsätta fila och sen ta lite käk somsagt, puss!

Kommentarer

  • Bitte Kråkbo säger:

    Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara.



    http://www.lovemercury.se/?p=4441

    2011-09-22 | 21:48:35
    Bloggadress: http://www.lovemercury.se
  • Carrrro säger:

    Bra att du babblar, du är sämst på att uppdatera din blogg för din trogna läsare Thirre! ;)

    2011-09-22 | 22:12:50

Kommentera inlägget här: