thressundin

as long as you're still burning bright

tjugofemte september 2011

Kategori: Allmänt

Hej. ♥

Halvligger i sängen med en fruktansvärd smärta i ryggen, haft det så ända sedan i torsdagskväll.. Ändå gick jag ut på fredagen (hade skit kul, så lätt värt det!) och på lördagen spelade jag match och gick ut ännu en gång. Idag har jag bara togit det lugnt eftersom att det gör så sjukt ont.. Får vila upp mig nu fram tills halloween? Blir nog bra.

I fredags var jag somsagt ute med brudarna. Det var marten här i Säffle och under dagen gick jag och Hanna och kollade i de olika stånden. Jag köpte mig två linnen, ett med Elvis och ett med Marilyn Monroe.. SÅ FINA! Sedan tog vi oss också en pizza och efter några timmar drog båda hem och gjorde iordning oss för en helvkväll i syrrans lägenhet där det faktiskt bara var jag, Hanna, Sophie och Sofia. Vi dansade, sjöng tills vi blev hesa och pratade en massa. Sedan tog vi oss också en sväng till tivolit där vi träffade en massa folk och sedan försvann alla bort till bakfickan där vi spenderade någon timme och sedan åkte både jag och Hanna hem, vad som händem med Sophie och Sofia är fortfarande oklart.. ;)

Igår vart det dags för match klockan ett och jag var väl ganska taggad trots en sen utekväll. Det blev tyvärr 3-3 men vi tog oss upp ur ett 0-3 underläge från första halvlek.. Så stolta får vi väl ändå vara. Hem fort efter matchen för att vila/sova och sedan stressa för att sitta i bås på tivolit från 6-9 med Sophie och seda hem och fixa oss lite sen tog vi oss en sväng på staden och upp till Sebastians lägenhet där det var just vi tre och Andreas. Där satt vi och snackade samt drack vin till kvart i 12 och sedan traskade vi till tivolit som hann stänga. Istället blev det en halv kebabrulle på bakfickan med massa härligt folk.

Det var väl kul att läsa om min helg? Jo, jag förstod detta. Kommer nog roligare underhållning i veckan.. :) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: