thressundin

as long as you're still burning bright

trettionde september 2011

Kategori: Allmänt

Hej på er.

Sitter vid den stationära datorn då min lilla laptop har fått bluescreen (någon som vet hur man får bort?!) och bara går att starta i felsäkert läge. Inte kul alls.. Jag menar, var ju inte alls längesedan jag var inne med datorn och fick den fixad!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att halvsovit igenom skolan, hade bara två lektioner då jag inte räknar mattelektionen som en riktig lektion idag.. Ingen lärare och en vikarie som var i ett annat klassrum hela tiden. Sen lekte resterande klasskompisar massa lekar och det vart väl ganska underhållande endel saker..

Tänkte förövrigt slutföra en inlämningsuppgift förut när jag kom hem, trofan att word 2003 (förinstallerat på datorn) inte tog emot word 2010's dokument (vi har 2010 på skolan..). Så det blev bara att maila lärarn och berätta om detta, tråkigt när jag kommit så långt i skolan ändå..

Ska strax hoppa i sängen och kika på american pie 2 som börjar vid 22, gott som saaatan. Imorgon ska jag upp väldigt tidigt för att döma match, äta en baugette och sen spela match.. Allt detta med bara en kvarts mellanrum, får se hur det går!

Återkommer imorgon om uppdatering. Tror förövrigt att kanske min lilla lappetop vill fungera igen. Peppar peppar*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: