thressundin

as long as you're still burning bright

femtonde april 2012

Kategori: Allmänt

Hej!

Tiden går fort när man har roligt, eller fullt upp som jag haft. Hade en trevlig kväll i fredags med H, E, S, S och M i Sofis lägenhet. Det bjöds på dricka och djupa samtal och lite skratt.

Åkte lite bil senare på kvällen med H, O, Å och S tills jag kände mig alldeles för trött och fick skjuts hem av en annan M.

Igår vart jag ut till By kyrka med Hanna, hälsade på Fridas grav. Vi lämnade en bukett och pratade lite. När vi ändå var där så gick vi till Hannas farfars grav och sedan till min mormor och morfars grav. Tog också bilen till vbro's kyrka och hälsade på farmor och farfars grav när vi ändå var i farten. Fint väder var det iallafall. :)

Var sedan chaufför åt föräldrarna samt farbror och deras kompisar under kvällen, först ut på näset och sen raggen på stan och tillsist hämtade jag dem inatt.

Känner att det blir ett långt inlägg, men tog iallafall bilen till Karlstad för kurs i morse och det gick bra. :) kikade på sista halvlek av matchen när jag kom hem och sen har jag bara sovit.

Ska fortsätta med det nu, hörs'

Pimpade blåbäret också! Smells goooood ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: