thressundin

as long as you're still burning bright

åttonde februari 2012 - galna tuppen

Kategori: Allmänt



Hej på er.

Har nyss landat hemma och ska alldeles strax hoppa i säng, men först
vill jag informera alla som kommer till Säffle att gå till Galna tuppen för
att äta deras väldigt goda och omtalade vitlöksdipp - den slår allt!

Har iallafall suttit på tuppen med Sophie, Pauline och Hanna i flera timmar.
Vi åt, vi pratade, vi skrattade, vi åt och vi pratade och fortsatte med lite
mer skratt efter det. En bra kväll helt enkelt! Vi planerade lite också inför
två tjejers födelsedag i Mars, vilket kalas det kommer bli.. ;)

Ska hoppa i säng nu somsagt och imorgon väntar i-center mycket tidigt
för lite faser på datorn, lite körlektion och ännu mer lite faser. Sen tar
jag mig antagligen en sväng till Hannis och efter det blir det nog träning -
Jag får se hur jag mår med förkylning och såna saker.

Vårig bild va? Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: