thressundin

as long as you're still burning bright

tolfte mars 2012 - tummen ur

Kategori: Allmänt

Hej på er! :)

I förra veckan köpte jag med färsk pasta, ostsås och räkor för att laga mig en riktigt god lunchlåda. Orkade jag när jag kom hem? Nä.. Och jag bara drog ut på det hela tiden.

Ikväll tog jag tummen ur och fixade det och mums vad gott de är! Var ju självklart tvungen att smaka.. ;)

Kanske inte ser så aptitligt ut, men smakar somsagt ljuvligt.

1 paket Felix fettuccine färsk pasta naturell,
1 paket kelda pastasås mild ost,
1 paket smögenräkor

• följ anvisningarna på paketen
• lägg tillräckligt mycket räkor i en sil
• låt såsen svalna en aning
• häll i räkorna
• lägg upp pastan
• häll över såsen
• ät och njut! (eller i mitt fall, ställ in i kylen och längta till morgondagen..)

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: