thressundin

as long as you're still burning bright

tjugonde maj 2012 - plugg

Kategori: Allmänt

Halloj.

Har nyss gått in efter att ha suttit ute under i princip hela dagen, skönt då det faktiskt fortfarande är 19.5 ute. :)

Fick dra mig inåt för att det är lättare att skriva inne och för att jag inte är helt frisk än.. Nåja. :)

Ska fortsätta plugga här, trots att det känns ganska omöjligt och för att jag verkar vara den enda som tagit hem böckerna för en helg fylld av upplysning och bellman.. Hah!

Återstår att se imorgon om jag är den enda som är förberedd på prov :)

Kommentarer

  • Agnes, gravid V. 39 säger:

    Heej!

    Delta gärna i någon av mina tre pågående tävlingar!



    Men tror denna passar dig bäst, då du kan vinna en valfri vara från Runns.se eller Erikas Gaderob!: http://aggehh.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfri-vara-vard-upp-till-300-.html



    Psst... Om du vinner blir du ju även länkad så du kan tjäna några hundra läsare också ;)



    Sen om du kikar in på bloggen så har jag även "veckans blogg" och en tävling där man kan vinna en thermobody....

    2012-05-21 | 12:09:00
    Bloggadress: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: