thressundin

as long as you're still burning bright

tjugotredje juli 2011 - svar

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Tänkte svara på en fråga som dök upp i gårdagens inlägg, so here we go!

Anonym om tjugoandra juli 2011:
Är buffy bra?? var laddade du ner första säsongen? länka sidan!!:)

Thres svarar:
Jag tycker att Buffy är en väldigt bra serie just för att jag såg serien ofta när
jag var liten samt att man blir påmind om hur rädd man var då och då i vissa
delar. Jag laddade ner säsongen på tankafetast.com men jag brukar även
söka efter det jag vill ha hem m.h.a utorrents egna lilla sökmotor.

Idag hade vi förövrigt teambuilding-dag och jisses vad det känns i benen nu.
Vi joggade igenom hela stan ungefär, från Skogshyddan och Somas, där imellan
var vi. Känns dock väldigt skönt att få ha rört på sig lite nu när man latade sig
så mycket under uppehållet.. Det var iallafall en rolig dag och vi fick förvånansvärt
bra väder, det skulle regna hela dagen men istället var det strålande sol och
vääääldigt varmt! ;)

Ska kika på någon thriller som går på tvn nu och sedan sova, åskvädret som var
över oss inatt höll mig vaken i några timmar..

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: